28 oktober 2012

Verdacht

Op een dag komt Silke thuis met haar vriendin Floor. Ze verwacht dat haar moeder zoals normaal “Hallo Silleke!” door de intercom gaat roepen maar nee, er komt geen geluid uit wat vreemd... En ook nog meer vreemde dingen gebeuren want, een onbekende mevrouw doet open en wil maar niet vertellen waar haar moeder is. Dan gebeurt het ergste, ze moet in een dorpje in Zeeland gaan wonen samen met haar irritante nichtje. Maar dan ontmoet ze Koen en blijkt Zeeland na een wandeling op het strand wel mee te vallen, tot dat er dingen worden gestolen en zij wordt verdacht. Verder maakt ze nog een paar avonturen mee waaronder ze de eerste keer in haar leven een hotel binnenkomt.
Ik heb het boek in een keer uitgelezen, ik vond het zo leuk. Het is spannend en zo goed geschreven dat je meer wilt lezen. Nou het is volgens mij wel duidelijk wat ik er van vond: Helemaal fantastisch J! behalve de voorkant maar ja, zo lelijk is het ook niet... Ik vind het wel jammer dat het boek maar 140 bladzijdes heeft.(ik wou dat er meer was L....)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen